پرش لینک ها
  • همه
  • تولید محتوا
  • تیزر ویدئویی
  • رویداد ها
  • طراحی گرافیک
  • عکاسی
  • عمومی
  • گویندگی
  • موشن گرافیک
  • ویدئو مارکتینگ

طراحی موشن گرافیک حرفه‌ای

مدت مطالعه: 4 دقیقه اینکه چگونه یک کلیپ موشن گرافیک را آغاز کنید، باعث می‌شود مخاطب تصمیم بگیرد کلیپ شما را تا انتها مشاهده کند یا نه! در این مقاله اصولی را بیان کردیم که بتوانید کلیپ خود را جذاب آغاز کنید.

تبلیغات در پادکست

مدت مطالعه: 4 دقیقه 4 استراتژی 2020 در زمینه تبلیغات پادکستی در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است و به شما کمک خواهد کرد تا برای برند خود بازاریابی کنید.

برای استفاده از موزیک در پادکست به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت مطالعه: 4 دقیقه استفاده از موسیقی در پادکست، کاربران را ترغیب به گوش دادن ادامه پادکست می‌کند. اما استفاده از آن، قوانین خاص خود را دارد. در این مقاله بایدها و نبایدهای استفاده از موسیقی پادکست را توضیح دادیم.

منابعی دست اول برای موشن گرافیک

مدت مطالعه: 4 دقیقه پیدا کردن ایده، یک رکن اساسی برای طراحی موشن گرافیک است. در این مقاله منابعی را پیش روی شما قرار دادیم تا با استفاده از آنها ایده‌های خلاقانه‌ای در ذهن شما پدید آید. برای طراحی موشن گرافیک جذاب‌تر، نیاز به ایده خلاقانه دارید. منابعی که در این مقاله معرفی کردیم، منابع خوبی برای الهام گیری در طراحی شما هستند.

چگونه موشن گرافيک جذاب‌ تري طراحي کنيم؟

مدت مطالعه: 4 دقیقه اصول طراحی موشن گرافیک، اصولی است که در حین سادگی، می‌تواند طرح‌های شما را از این رو به آن رو کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این ترفندها استفاده کنید، تا طرح شما جذاب‌تر از قبل شود.

بازاریابی توجه یا (Attention Marketing) چیست؟

مدت مطالعه: 5 دقیقه با ثروت ارزشمند امروز در تبلیغات ویدئویی یعنی توجه و دنبال کردن مشتریان، بیشتر آشنا شوید

یک موشن گرافیست چگونه می‌تواند حساب بانکی خود را مدیریت کند؟

مدت مطالعه: 3 دقیقه ريلنسرها و طراحان موشن گرافيک به پروژه‌ها و کيفيت کار خود بيشتر از مسائل مالي اهميت مي‌دهند. در اين مقاله اهميت مسائل مالي در شغل فريلنسري را بخوانيد.

10 نکته برای طراحی جذاب کاراکتر در موشن گرافیک

مدت مطالعه: 5 دقیقه طراحی کاراکتر در موشن گرافیک، کار سختی نیست. مانند هرکاری نیازمند دقت و دانستن نکات مخصوص به خودش است. در این مقاله 10 نکته آموزش طراحی کاراکتر در موشن گرافیک را بیان کردیم تا به شما در طراحی هایتان کمک کند.

نمونه‌های موفق داستان سرایی در ایران و جهان (قسمت چهارم)

مدت مطالعه: 3 دقیقه داستان سرایی نیاز به خلاقیت و شناخت مخاطب دارد تا اثر گذار باشد. در مقاله پیش رو نمونه های تاثیرگذار داستان سرایی را بررسی کردیم.

با 8 تکنیک طلایی داستان سرایی مخاطب خود را درگیر کنید ( قسمت سوم )

مدت مطالعه: 8 دقیقه داستان سرایی نیاز به دانش، اطلاعات کافی و آگاهی از تکنیک¬های روایت داستان دارد تا مخاطب را با برند شما همراه کند. در مقاله پیش¬رو تکنیک¬های داستان سرایی را با هم بررسی می¬کنیم.

داستان‌ سرایی توسط کاربران چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ (قسمت دوم)

مدت مطالعه: 5 دقیقه در داستان سرایی توسط مشتریان محتوا توسط کاربران تولید می شود. محتوای تولید شده جذاب و قابل اعتماد است و نظر مخاطبان دیگر را نیز جلب می کند. داستان سرایی توسط مشتریان یک بازی برد-برد است که برای مشتری و برند سودآور است.

آیا باید از مراسم خود پادکست تهیه کنیم؟

مدت مطالعه: 5 دقیقه پادکست آنلاین روشی نوین برای ارائه زنده رویداد و مراسم‌های شماست. پادکست آنلاین سریع، کم هزینه و همیشه قابل دسترس است.

داستان سرایی در برند (Brand Storytelling) چیست؟ (قسمت اول)

مدت مطالعه: 5 دقیقه داستان سرایی مشتری را درگیر اتفاقات و رخدادهای برند می کند و تلاش های کارکنان برای تولید محصول و ارائه خدمت بهتر را به مشتریان نشان می دهد. داستان سرایی هوشمندانه مشتریان وفادار می سازد.

چرا ویدئوی زنده در شبکه‌های اجتماعی در پوشش تصویری زنده اهمیت دارد؟

مدت مطالعه: 5 دقیقه ویدیو زنده روشی کم هزینه و سریع برای پوشش تصویری رویداد است. همیشه در دسترس بودن و راحتی درگیر شدن مخاطبان از دیگر ویژگی‌های آن است.

8 نکته مهمی که باید در نوشتن متن و ساخت تیزر تبلیغاتی رعایت کنید

مدت مطالعه: 5 دقیقه ساخت تیزر تبلیغاتی نیاز به تجربه، توجه به مخاطب و رعایت تکنیک هایی دارد تا پیام را به طور خلاصه و کاربردی به مخاطب منتقل کند. در مقاله پیش رو تکنیک های نوشتن متن تیزر تبلیغاتی را بررسی کرده ایم.

روانشناسی رنگ ها چه تاثیری در طراحی دارد؟

مدت مطالعه: 8 دقیقه گرافیک هنر چینش رنگ هاست. هر رنگی معنایی دارد که اگر در حای خودش به کار گرفته شود باعث تاثیر بهتر خروجی خواهد شد.
در این مقاله در ارتباط با رنگ ها و زمینه استفاده از آن ها نوشته ایم.

عکاسی ماکرو چیست؟

مدت مطالعه: 6 دقیقه عکاسی ماکرو سبک پرطرفداری در عکاسی است. سبکی که معمولا از دل طبیعت تصاویر زیبایی از موجودات و اشیا ریزجثه را به تصویر می کشد.

کدام 6 نکته طلایی را در ساخت موشن گرافیک باید رعایت کنیم؟

مدت مطالعه: 5 دقیقه ساخت موشن گرافیک تنها به عوامل فنی بستگی ندارد. عواملی غیر از مسائل فنی هم تاثیرگذار است. در این مقاله به 6 مورد از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر موشن گرافیک می پردازیم.

چگونه بهترین چیدمان سالن برای تصویربرداری از مراسم داشته باشیم؟

مدت مطالعه: 5 دقیقه پوشش تصویری و مستندسازی بخش مهمی در ماندگاری رویداد است.
در این مقاله به مهمترین بخش پوشش تصویری که چیدمان سالن متناسب با نیاز تصویربردار و عکاس است می پردازیم.

سؤالاتی که باید قبل از استخدام طراح موشن بپرسید

مدت مطالعه: 5 دقیقه طراحی گرافیکی موشن گرافیک بخش مهمی در طراحی آن است.
اگر در ساخت موشن گرافیک مشکل دارید استخدام موشن گرافیست خوب می تواند کمک کند. رازهای استخدام موشن گرافیک خوب را در این مقاله مطالعه نمایید.

تولید محتوای چند رسانه ای برای دندانپزشکی

مدت مطالعه: 5 دقیقه هر کسب و کاری برای پیدا کردن خود نیاز به تبلیغات دارد.
دندانپزشکی هم یکی از شغل های پر رقابت است که تبلیغات خوب می تواند زمینه پیروزی شما در رقابت را فراهم کند.

برای طراحی بیلبورد مناسب چه نکاتی را رعایت کنیم؟(بخش دوم)

مدت مطالعه: 5 دقیقه در مقاله قبلی به کلیات و مشکلات طراحی بیلوردها پرداخیتم.
در این مقاله به تکات کاربردی برای رسیدن به بیلبورد تبلیغاتی مناسب می پردازیم.

عکاسی جنگ چیست؟

مدت مطالعه: 5 دقیقه اسم ناخوشایندی دارد. جنگ همراه با خود خونریزی و کشتار مردم بی دفاع به ویژه…

تولید محتوای چند رسانه ای برای سازمان‌ها

مدت مطالعه: 4 دقیقه رویدادها بخش مهمی از فرآیندهای کاری شرکت ها و سازمان ها شده است.
در این مقاله به مهمترین نکاتی که باعث بهتر شدن رویداد می شود را توضیح داده ایم.

نکات مهمی که باید در طراحی بیلبورد رعایت کنید(بخش اول)

مدت مطالعه: 6 دقیقه بیلبورد مرسوم ترین راه تبلیغات محیطی است و می تواند باعث رشد برند شما شود. البته اگر از بیلبورد به درستی استفاده نکنید ممکن است نتیجه منفی داشته باشد.
در این مقاله نکات مهمی را در طراحی بیلبورد برایتان می گوییم.

تصویربرداری هوایی در محتوای چندرسانه ای

مدت مطالعه: 5 دقیقه تنوع تصویر در تیزر اگر درست استفاده شود می تواند باعث جذابیت خروجی نهایی شود.
تصویربرداری هوایی هم می تواند در محتوای چندرسانه ای شما جذابیت ویژه ای ایجاد کند.

دسته‌بندی شرکت‌هایی که به تیزر تبلیغاتی نیاز دارند؟

مدت مطالعه: 4 دقیقه تیزرهای تبلیغاتی رایج ترین شکل تبلیغات هستند.
اما چه شرکت هایی بیشترین نیاز را به تیزرهای تبلیغاتی دارند؟ در این مقاله درباره دسنه بندی شرکت ها و نیاز آنها به تیزر نوشتیم

در تولید محتوای چند رسانه ای چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

مدت مطالعه: 5 دقیقه داشتن یک ویدئو تبلیغاتی خوب به تنهای نمی تواند باعث موفقیت کسب و کار شود.
داشتن استراتژی تولید محتوای چندرسانه ای از تولید آن مهم تر است. در این مقاله نکاتی که در تدوین استراتژی مالیتی مدیا تاثیر دارد را بیان کردیم.

عکاسی ورزشی چیست؟

مدت مطالعه: 5 دقیقه عکاسی انواع مختلفی دارد که هرکدام دارای جذابیت خاص خود است.
عکاسی ورزشی به دلیل همراه شدن هنر عکاسی با هیجان ورزش دسته پرطرفداری است که دانستن نکاتی از آن بسیار کاربردی است.

اینفوگرافیک چیست؟

مدت مطالعه: 6 دقیقه اینفوگرافیک به دلیل جذابیت بصری بالا و انتقال سریع مفاهیم به شدت رو به گسترش است.
در این مقاله مروری داریم به انواع مشهور اینفوگرافیک ها.

پوشش تصویری رویدادها؛ چرا و چگونه؟

مدت مطالعه: 5 دقیقه هر رویدادی برای بزرگ شدن و دیده شدن در خارج از مجموعه نیزا به پوشش تصویری دارد.
حالا اگر نکات مهم برای پوشش تصویری را رعایت کنید حتما می توانید این امر مهم را انجام دهید.

با انواع تیزر تبلیغاتی رایج آشنا شوید

مدت مطالعه: 4 دقیقه هر روزه در تلویزیون های شهری و خانگی تبلیغ های مختلفی را می بینیم. اما آیا تفاوت بین انواع مختلف آن ها را دقت کرده اید؟
در این مقاله انواع مختلف تیزر که در رسانه های مختلف مشاهده می کنید را برایتان توضیح داده ایم.

چه رابطه‌ای بین محتوای چند رسانه ای و برندینگ وجود دارد؟

مدت مطالعه: 5 دقیقه محتوای تصویری و ویدئویی این روزها حرف اول را می زند. تمایل مردم به خواندن متن های خالی کمتر شده است.
برای برندینگ خودتان و شرکتی کهک هستید لازم است تا ارتباط بین محتوای چندرسانه ای و برندینگ را متوجه شوید.

چگونه یک متن خبری برای پروژه شرکت خود بنویسید؟

مدت مطالعه: 6 دقیقه نوشتن متن خبری تخصص کاملاً جداگانه‌ای از نوشتن است. به افرادی که در حوزه خبرنویسی…

کدام سبک های عکاسی بیشترین کاربرد را دارد؟

مدت مطالعه: 8 دقیقه انواع عکاسی مطرح در دنیا. هر کدام نیاز به مهارت خاصی دارد.
در این مقاله با گسترش و عظمت هنر عکاسی آشنا می شوید.

نقش محتوای چندرسانه ای در دیجیتال مارکتینگ

مدت مطالعه: 5 دقیقه این روزها دیجیتال مارکتینگ از مهم ترین راه های بازاریابی و ارتباط با مشتری است.
محتوای چندرسانه ای بخش اصلی و مهم این نوع از بازاریابی است. بدون محتوای مالتی مدیا نمی توان از دیجیتال مارکتینگ توقع زیادی داشت.

محتوای چند رسانه ای به چند نوع تقسیم می‌شود؟

مدت مطالعه: 4 دقیقه برای تولید اثری چندرسانه ای که کیفیت لازم را داشته باشد باید بتوان ترکیب عناصر چندرسانه ای را کنترل کرد. برای آشنایی با انواع محتوای چندرسانه ای می توانید این مقاله را مطالعه نمایید.

عکاسی خیابانی چیست؟

مدت مطالعه: 6 دقیقه عکاسی خیابانی با عکاسی از خیابان و جاده اشتباه گرفته می شود. در صورتی که عکاسی خیابانی هنری است برای نمایش زندگی مردم در سطح کوچه و خیابان و تجلی سبک زندگی آن ها.

موشن گرافیک به چند نوع تقسیم می‌شود؟

مدت مطالعه: 5 دقیقه موشن گرافیک تفاوت های جدی و مهمی با انیمیشن دارد و نباید این دو رابا هم یکی دانست.

علاوه بر گرافیک، موشن گرافیک از نظر موضوع و محتوا نیزر دسته بندی های متنوعی دارد که در این مقاله به آن می پردازیم.

عکاسی تبلیغاتی چیست و چه نکاتی باید در آن رعایت کنید؟

مدت مطالعه: 6 دقیقه عکاسی تبلیغاتی را می توان نوعی بازاریابی دانست. عکسی خوب میگیرید و با آن برای محصول مشتری جذب می کنید.
تفاوت های عکاسی تبلیغاتی و صنعتی و نکات مهم در عکاسی تبلیغاتی را در این مقاله بخوانید.

عوامل مؤثر بر تعیین قیمت تیزر تبلیغاتی چیست؟

مدت مطالعه: 5 دقیقه قیمت تیزر تبلیغاتی چقدر است؟ شما ثانیه‌ای حساب می‌کنید؟ خودتان هم می‌سازید یا فقط قرارداد…

ساخت تیزر تبلیغاتی چه مراحلی دارد؟

مدت مطالعه: 5 دقیقه فیلم تبلیغاتی بسیار کوتاه که اگر به خوبی ساخته شود، نه تنها می‌تواند نظر کاربر را به سمت خود جلب کند، بلکه در تثبیت ذهن و برندسازی بیشتر از بقیه تأثیر دارد. تیزر تبلیغاتی از نظر زمان نه خیلی طولانی است و نه خیلی کوتاه که نتوان چیزی در آن گفت. چیزی شبیه به آگهی‌های تلویزیونی با هدف معرفی برند که در آن باعث افزایش اطلاعات افراد نسبت به خدمات و محصولات می‌شود. این هدف نهایی است؛ اما برای اینکه به چنین هدفی دست پیدا کنید، باید مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی را بدانید.

معیارهای ویدئو مارکتینگ

مدت مطالعه: 4 دقیقه در تبلیغات، هیچ چیز مثل ویدیو در ذهن مخاطبان نمی‌ماند؛ معیارهای ویدیو مارکتینگ را بخوانید تا ویدیوهای بهتری بسازید.

چرا تولید محتوای چند رسانه‌ای را باید جدی بگیریم؟

مدت مطالعه: 6 دقیقه سلیقه کاربران متفاوت است. یکی با متن ارتباط برقرار می‌کند و دیگری حتی حوصله خواندن دو دقیقه متن سایت را ندارند. یکی عاشق دیدن ویدئوهای آموزشی است و دیگری ترجیح می‌دهد تا از طریق عکس و اینفوگرافیک به دنبال جواب خود باشد. به هرحال، یک نکته مشترک بین همه آن‌ها وجود دارد. هیچ‌کدام تا به حال نتوانستند که ادعا کنند که با یک شیوه ارائه، موضوع را به خوبی درک کرده‌اند. برای همین است که شرکت‌های تبلیغاتی و آموزشی، رو به تولید محتوای چند رسانه‌ای آورده‌اند.

ساده‌ترین نکات عکاسی صنعتی که آماتورها باید بدانند

مدت مطالعه: 5 دقیقه اگر بگوییم که همه شما حداقل یک‌بار در زندگی خودتان، البته آن‌هایی که گوشی‌های هوشمند دارند، عکاسی صنعتی انجام داده‌اند، تعجب خواهید کرد؟ اما به جرئت خواهیم گفت که شما برای یک‌بار هم که شده تجربه‌ای هرچند خیلی آماتوری داشته‌اید. در واقع، با آن غریبه نیستید.

چرا برای هر کسب و کاری ویدئوهای تبلیغاتی لازم است؟

مدت مطالعه: 4 دقیقه

آموزش و مفهوم گویندگی (قسمت اول)

مدت مطالعه: 4 دقیقه گویندگی را بر اساس اصول یاد بگیرید تا مخاطبان، مجذوب صدای شما شوند.
سخن بگویید و برای خود اعتماد به نفس بخرید.

استوری برد چیست و چگونه به شما برای ساخت یک ویدئو کمک می­ کند؟

مدت مطالعه: 4 دقیقه استوری برد، برنامه ریزی صحنه های تولید شما روی کاغذ است.
استوری برد را قبل از هر کاری طراحی کنید تا همه چیز بهتر پیش برود.

آموزش و مفهوم گویندگی (قسمت دوم)

مدت مطالعه: 5 دقیقه گوینده ی حرفه ای مثل یک ورزشکار حرفه ای تمرین می کند و همین تمرین هاست که صدای او را سرپا و شنیدنی نگه می‌ دارد. در این مقاله با تمرین های حرفه ای گویندگی آشنا شوید

سناریو نویسی چیست؟ و چرا یک ویدئوی تبلیغاتی نیاز به سناریو دارد؟

مدت مطالعه: 3 دقیقه سناریو، برنامه ی جامع ویدیوی تبلیغاتی شما، روی کاغذ است.
به جای ویرایش فایل نهایی، سناریو را چندین بار ویرایش کنید.

تاریخچه ی استودیو ضبط صدا

مدت مطالعه: 3 دقیقه استودیوهای حرفه‌ای ضبط صدا، از همان ابتدا به شکل امروزی نبودند. تاریخچه‌ی خواندنی این استودیوها را در این مقاله مطالعه کنید.

معرفی نرم افزارهای مفید برای گویندگی و خوانندگی

مدت مطالعه: 3 دقیقه به کمک نرم افزارهای گویندگی و خوانندگی، صدای خود را ضبط کرده، ویرایش کنید و مهارت گویندگی خود را تقویت کنید.